Účetnictví a ekonomika. Vedení účetnictví pro právnické i fyzické osoby (podvojné i daňová evidence). Měsíční a čtvrtletní výkazy pro FÚ, výkazy pro ČSÚ. Sestavení účetní závěrky, sestavení konsolidované účetní závěrky. Zpracování výroční zprávy včetně související dokumentace. Finanční analýzy, rozbory hospodaření, reporty, kalkulace, plánování. Účetní poradenství •Problematika organizačních složek v zahraničí. •Externí řízení/dohled/kontrola. •Kvartální/roční optimalizace. •Ad hoc řešení problémů v kontextu účetní a právní úpravy. Implementace/rekonstrukce účetnictví •Nastavení účetního SW v souladu s požadavky na sledování a reporting (banky, ČSÚ, požadavky vedení společnosti). •Účetní osnova, účetní dimenze. •Schvalovací procesy – sledování interní dokumentace (faktury, smlouvy, objednávky, atp.). •Výstupy – definice reportů. Poradenské služby. Rozvojové poradenství •Vyhodnocení záměru (identifikace toho, co lze). •Vyhodnocení nejvhodnějšího řešení v rámci konkrétního záměru. Snižování nákladů •Revize nákladů + doporučení (nákladové rešerše). •Revize účtování + doporučení. •„Audit“ pro vedení společnosti (interní materiály). •+ zásah zvenčí, eliminace interních faktorů rozhodování. Revize provozních postupů •Interní komunikace. •Interní směrnice. •Zpracování nabídek, formulářů, atp. Strukturální fondy, projekty, ad hoc podklady •Feasibility studies, projektová dokumentace SF •Podnikatelské záměry •Exportní financování •Interní projekty Veřejná správa •Studie, rozbory •Hodnocení (projektů, programů, atp.) •Revize a spolupráce na zpracování dokumentace •Strategické dokumenty Kancelářský nábytek - prodej, montáž, demontáž, doprava
Nabízíme komplexní servis ve finanční, účetní, daňové a mzdové oblasti pro podnikatelské i nepodnikatelské subjekty, tuzemské i zahraniční. Poskytované služby provádíme v rozsahu a šíři odpovídající všem potřebám a požadavkům klientů od řešení aktuálních jednotlivých záležitostí po kompletní outsourcing dané oblasti. Díky našim znalostem, dovednostem a flexibilitě, pomáháme klientům snížit náklady, zvýšit výkonnost firmy a dosahovat stanovených cílů. S
SARY OFFICE s.r.o. je společnost sídlící v centru Brna, konkrétně v části Štýřice. Specializujeme se na poskytování služeb vedení účetnictví pro firmy a živnostníky. S našimi zkušenými účetními garantujeme spolehlivé a profesionální řešení pro vaše podnikání. S námi se můžete spolehnout na precizní a kvalitní zpracování vašich účetních záležitostí.
Společnost vznikla v září 2015, kdy byla založena majitelem firmy, který se již více něž 10 let pohybuje v oblasti účetnictví a daní. Poskytujeme účetní a daňové poradenství, a vedení on-line účetnictví. Svým klientům připravíme vždy řešení na míru.
Řídíme nebo pomáháme s řízením firem a úřadů ve veřejném sektoru. Manažerské poradenství, vzdělávání a interní management.
Vedení účetnictví a daňové evidence, zpracování personální a mzdové agendy, zpracování daňových přiznání, daňové poradenství a audit a zpracování finanční analýzy a podkladů k žádostem o financování. Praha a Středočeský kraj.
AAAdodavatel.cz - katalog firem a institucí obsahuje více než 230 tis. českých firem. Firemní zápisy nabízejí široké možnosti pro prezentaci Vaší společnosti.