+Vedení účetnictví, účetní a mzdové agendy - jedná se o standardní služby s ohledem na provázanost mezi účetním a daňovým zákonem, tak, aby účetnictví věrně zobrazovalo stav společnosti časově i věcně. +Ekonomické poradenství - poradenství ve smyslu ekonomicko právně manažerském navrhování efektivního využití finančních prostředků (tvorba rezerv, lepší hospodárnost) možnosti expanze v tuzemsku i celosvětově s ohledem na právní předpisy v dané oblasti daňové plánování. +Ekonomicko právní analýzy. odhalování nedostatků jak v účetnictví, tak v ekonomickém systému, včetně návrhu na nápravu těchto chyb kontrola smluvních vztahů zjištění skutečného stavu a vyhodnocení veškerých aspektů a možných důsledků +Řešení problematických stavů. krizové řízení, restruktualizace cash-flow, reinvestice jsme schopni zajistit kompletní správu ekonomiky společnosti po dobu nutnou pro transformování a stabilizování systému kompletní rekonstrukce účetnictví spolupráce pro právní poradce při řešení kritických stavů komplexní právní záštita zajišťujeme zastupování klientů vůči úřadům, při soudních sporech nebo s orgány činných v trestním řízení +Marketingová agentura uvedení firemních produktů a služeb na trh, případně jejich prosazení prostřednictvím obchodních, reklamních a strategických postupů pomoc při vytváření obchodní strategie příprava vyhodnocování ekonomické prosperity s ohledem na zamýšlený záměr a produkt zajištění vhodného způsobu reklamy a uvedení produktu na trh
SARY OFFICE s.r.o. je společnost sídlící v centru Brna, konkrétně v části Štýřice. Specializujeme se na poskytování služeb vedení účetnictví pro firmy a živnostníky. S našimi zkušenými účetními garantujeme spolehlivé a profesionální řešení pro vaše podnikání. S námi se můžete spolehnout na precizní a kvalitní zpracování vašich účetních záležitostí.
Vedení účetnictví a daňové evidence, zpracování personální a mzdové agendy, zpracování daňových přiznání, daňové poradenství a audit a zpracování finanční analýzy a podkladů k žádostem o financování. Praha a Středočeský kraj.
Společnost vznikla v září 2015, kdy byla založena majitelem firmy, který se již více něž 10 let pohybuje v oblasti účetnictví a daní. Poskytujeme účetní a daňové poradenství, a vedení on-line účetnictví. Svým klientům připravíme vždy řešení na míru.
Společnost BI ZONES, s.r.o. se sídlem v Příbram - Příbram IV je specializovanou firmou poskytující účetní služby a podporu pro živnostníky (OSVČ). S našimi profesionálními a zkušenými účetními týmy Vám pomůžeme s veškerými finančními a daňovými záležitostmi. Díky našim službám se můžete spolehnout na kvalitní a precizní vedení účetnictví a dodržování všech daňových povinností. S důrazem na individuální přístup se snažíme poskytovat našim kl
Nabízíme komplexní servis ve finanční, účetní, daňové a mzdové oblasti pro podnikatelské i nepodnikatelské subjekty, tuzemské i zahraniční. Poskytované služby provádíme v rozsahu a šíři odpovídající všem potřebám a požadavkům klientů od řešení aktuálních jednotlivých záležitostí po kompletní outsourcing dané oblasti. Díky našim znalostem, dovednostem a flexibilitě, pomáháme klientům snížit náklady, zvýšit výkonnost firmy a dosahovat stanovených cílů. S
AAAdodavatel.cz - katalog firem a institucí obsahuje více než 230 tis. českých firem. Firemní zápisy nabízejí široké možnosti pro prezentaci Vaší společnosti.