Komora Public Relations (KOPR)

Rašínovo nábřeží 68, Praha 2 - Vyšehrad, 12000
Hlavní město Praha

Blok seminářů PR standard slouží jako rozšířený kurz pro méně zkušené pracovníky agentur organizovaných v KoPR, studenty marketingových a komunikačních oborů a zaměstnance v oblasti PR a marketingu. Kurz PR standard je rozdělen do sedmi jednodenních seminářů, jejichž témata jsou koncipována tak, aby obsáhla všechny prvky práce v PR. Každý seminář je věnován jednomu z témat a obsahuje kromě PP prezentace s teoretickým výkladem i praktická cvičení – případové studie k probíranému tématu. V průběhu semináře počítáme i s analýzou dvou až tří case studies. Poslední, sedmý den, je rozdělen na dopolední část – znalostní test pro frekventanty, a odpolední vyhlášení výsledků a předání certifikátů. Termín konání 5. 11. 2010 - 17. 12. 2010 (vždy v pátek od 10:00 do 17:00), místo konání budova ČSVTS, Novotného Lávka 5, 110 00 Praha 1. Každý z úspěšných frekventantů semináře obdrží certifikát Komory PR o jeho absolvování. Účastník kurzu, který absolvuje celý blok seminářů včetně závěrečného testu, získá certifikát prokazující úspěšné zakončení kurzu PR standard s tím, že absolvovaný blok může dále uvádět jako součást profesního vzdělání ve svém CV. 5. 11. 2010 - Zahájení, Co je PR Představení KoPR a členské sekce PR Starter, trh PR v ČR, strategie, taktika, plánování, organizace PR, zastupování klienta. Media relations Vývoj mediální scény, média v ČR, nástroje MR, komunikace s médii, budování a udržování vztahů. 12. 11. 2010 Psaní v PR Tiskové zprávy, články, rozhovory, advertorialy. Propagační materiály na klíč Tvorba firemních časopisů, www stránky, zacílení materiálů, struktura, kreativita, zadání tisku, gramáž papíru, členění stránek. 19. 11. 2010 Mediální plánování, Marketingový výzkum Tvorba strategie, zadání mediální kampaně, kritéria výběru, mediální výzkumy, kreativita; Základní orientace, zadání výzkumu, výběr metody, omnibus. Reklamní kampaň Vstupní brief, strategie, plánování, kreativita, guerilla kampaň. 26. 11. 2010 Event marketing Co je event, integrační role, marketingový mix, event jako podpora PR, organizace eventu. 3. 12. 2010 Politický marketing Strategie a plánování kampaně, specifikum práce s klientem, nové metody politických kampaní, guerilla marketing. 10. 12. 2010 Krizová komunikace Rozpoznání krize, analýza, interní komunikace v krizové situaci, cílená komunikace, zpětná vazba, předcházení krizím. 17. 12. 2010 Trendy v PR, budoucnost oboru Sociální sítě, virální marketing, moderní technologie, hyperlokace komunikace. Test, předání certifikátů Test zvládání jednotlivých témat, částečně otázky s možnostmi, částečně zpracování vlastních case studies, po obědě vyhlášení výsledků a předání certifikátů. CENA ZA KURZ PR STANDARD za kompletní kurz: 30.000 Kč bez DPH za 1 denní seminář: 5.000 Kč bez DPH KONTAKT A PŘIHLÁŠKY Info@komorapr.cz

Kontakty

  • +420 222 551 815 V pracovní dny 8:00 - 16:30
  • info@aaapoptavka.cz

O nás

AAAdodavatel.cz - katalog firem a institucí obsahuje více než 230 tis. českých firem. Firemní zápisy nabízejí široké možnosti pro prezentaci Vaší společnosti.