Nabízíme marketingové a komunikační poradenství. Shrnutí: Monitoring trhu – finanční monitoring, kreativní monitoring, PR monitoring, monitoring reklamních investic mediálních zadavatelů (celkové výdaje, SOS a SOV, časové nasazení a sezónnost, media mix, channel mix, formát mix a další atributy jednotlivých mediálních kampaní) Analýza trhu – analýza cílových skupin z mnoha různých úhlů pohledů (sociodemografického, mediálního, nákupního, spotřebního, lifestylového, názorového atd,) Analýza mediálního trhu - sledovanost, čtenost, poslechovost jednotlivých médií, jejich vhodnost pro cílovou skupinu (mediální, finanční i obsahový popis konkrétních médií v rámci jednotlivých mediatypů - vhodnost televizních a rozhlasových stanic, tiskových titulů, internetových portálů i OOH medií v přímé závislosti k dané mediální kampani) Stanovení cílů kampaně pro mediální plán a sestavení mediálního briefu Nalezení vhodné cílové skupiny k oslovení Stanovení efektivní hranice finančních výdajů Optimalizace finančních rozpočtů vzhledem k cílům kampaně a cílové skupině Tvorba strategického mediálního plánu a návrh rozdělení médií – vytvoření media-mixu, stanovení optimálních parametrů kampaně. Strategický plán vychází z potřeb a cílů marketingové a reklamní strategie a zároveň respektuje požadavky trhu, aktivity konkurenčních společností a sezónní prodejnost či vnímání image společnosti. Jeho cílem je určit směr, načasování a sílu kampaně.
AAAdodavatel.cz - katalog firem a institucí obsahuje více než 230 tis. českých firem. Firemní zápisy nabízejí široké možnosti pro prezentaci Vaší společnosti.